Ágyéki gerinc erősítése


ágyéki gerinc erősítése

Derékfájósoknak gyakorlatok Gerinctorna gyakorlatok -krónikus, időnkénti visszatérő derékfájósoknak Egy aktuális gerincfájdalom megszüntethető akár egyszeri műfogásos kezeléssel. Azonban a gerinc gyógyítása nem képzelhető el — perspektivikusan, különösen visszatérő panaszok esetén- rendszeresen végzett tornagyakorlatok nélkül.

Az interneten található gyakorlatok többsége nem alkalmas derékfájósok számára! Részben testedzőknek valók, részben keverednek a különböző célú nyújtás, mozgásfokozó, izomerősítő, stb.

ágyéki gerinc erősítése

A torna függ attól, hogy milyen elváltozás okozza a panaszokat, éppen van vagy nincs fájdalom, milyen tünetek vannak csak deréktáji vagy lábba kisugárzó fájdalom, illetve egyéb tünet is van-e, stb.

Ezekre az alábbi általános gyakorlatokból lehet gyakorlatsort összeállítani. Fontos, hogy a gyakorlatokat fokozatosan építsék fel.

ágyéki gerinc erősítése

Reggel javasolt tornázni. Téves, hogy este. Ma hazánkban tucatnyi gerinctorna módszer létezik, a gyógytornászok, személyi edzők által javasolt gyakorlatok gyakran eltérőek.

ágyéki gerinc erősítése

Elterjedt a derék ágyéki ágyéki gerinc erősítése homorításos hátra-hajlításos gyakorlat típus. Ez a McKenzie módszer, mely elmélete szerintem téves, éppen a porckorong sérvnél vagy a gyakran panaszt okozó gerinc-instabilitásnál többször hatástalan vagy fájdalom provokáló hatású. Azonban meg lehet próbálni, de ne erőltessük.

ágyéki gerinc erősítése

Általam javasolt gyakorlatok Ezeket egészítik ki a honlapon másutt megtalálható hasizom erősítő- labda- medence tartás korrekciós- speciális izom nyújtás gyakorlatok.

A nemzetközi szakirodalom is megosztott hatásosságukat illetőleg.

ágyéki gerinc erősítése

Sokan használják hazánkban, és megtalálható az internetes javaslatokban. Copyright © Minden jog fenntartva.

STOP hátfájás STOP derékfájás! Hátizom erősítése gépek nélkül🤗